2014

2014

A cég a tevékenységek optimalizálása céljából értékesíti Mezőlaki telephelyét. Így már az összes gyártási tevékenységet a téti telephelyen végezzük.
2012

2012

Új, modern raktárépület épül és folytatódik a nagy értékű gépi beruházás.
2011

2011

Felavatásra kerül az új irodaépület. Nagy értékű gépi beruházások (hegesztő robotok) és a járműpark korszerűsítése folyamatosan zajlik. Kimagaslóan eredményes gazdálkodást mutat a Vállalat.
2010

2010

Folyamatos létszámfelvétel történik a növekvő forgalom miatt.
Elkezdődik a TÁMOP képzési projekt.
2009

2009

Megszűnik a kábelgyártás, ami létszám-leépítéssel jár együtt. A piacvesztés, valamint a gazdasági válság negatív hatásait kiküszöbölendő törekvések a korábbi üzleti kapcsolatok bővítésére (Járműipari üzletág), új partnerek felkutatására vonatkoznak. A Vállalat szakképzőhelyi minősítést szerez.
2007

2007

Újabb járműipari együttműködés jön létre üzemanyag vezetékek bérmunkában történő összeszerelésére a Dunakiliti székhelyű Veritas Csatlakozástechnikai Kft-vel. Ebben az üzemben a megrendelő által biztosított célszerszámokkal és berendezésekkel szinte az összes európai nagy autógyárnak előszerelünk üzemanyag szállító, elosztó részegységeket, valamint üzemanyagszűrőket.
2003

2003

Bővül a járműipari tevékenység köre: a motormodul szerelő üzem egyszerűbb technológiát igénylő termékeket gyárt az Audi Hungária Motor Kft. részére.
1997

1997

A vállalat új telephellyel gazdagodik: a Veszprém megyei Mezőlakon a mintegy 40 főnek munkát adó új üzem elsősorban a székhelyen gyártott mezőgazdasági gépek alkatrészeinek gyártására szakosodik, miközben megtörténik az épületek felújítása is. Folyamatos gépi fejlesztések történnek.
1994

1994

92 magánszemély tulajdonába került a gyár. A tulajdonosi struktúra a magánosítás óta csak kis mértékben rendeződik át.
1993

1993

Elkezdődik a telephely fejlesztése. Megépül egy csarnok a DFS Dräxlmaier GmbH-val kötött szerződés alapján Mercedes személygépkocsik kábelkötegeinek bérmunka jellegű gyártására és ezzel párhuzamosan egy másik is, mezőgazdasági gépek gyártásához.
1992

1992

Általános jogutódként megalakul a Sokoró Ipari és Kereskedelmi Kft.
1990

1990

A fordulat éve: a gyár elnyeri önállóságát és állami vállalatként működik tovább. Az új neve: SOKORÓ Mezőgazdasági Gépgyár, Tét.
1986

1986

A kitartó önállósodási törekvések eredményeként a gyáregység gyári rangot kap, de a központhoz kapcsolódó alárendeltségi viszonya megmarad.
1985

1985

Elkezdődik a CARBOROBOT kazánok gyártása és létrejön egy önálló gyártmányfejlesztő csoport, mely fejlesztési tervei alapján a gyár piaci termékeket, közel ötven fajta mezőgazdasági gépet állít elő.
1977

1977

Ismét előtérbe kerül a mezőgépipar: az NDK-beli Fortschritt Kombinat részére E-296 típusú pillangós vágószerkezeteket készítünk, melyből másfél évtized alatt 110.000 db készül el.
1972

1972

Tét bekapcsolódik a nagy országos járműprogramba: az IKARUS, majd a Csepel Autógyár részére 25.000 db autóbuszalvázat gyártunk.
1968

1968

A MEZŐGÉPTRÖSZT létrehozásával megyei vállalati központokat alakítanak ki, így ez évtől a Győri Mezőgép Vállalat 4. Számú Gyáregységeként folytatja munkáját a téti Gépjavító Állomás. Csökken a gépjavítások volumene, elsősorban bérmunkajellegű tevékenységet végzünk.
1962

1962

A téti Gépállomást Gépjavító Állomássá alakítják át, melynek kiemelt feladata a ZETOR erőgépek felújítása, illetve Győr-Sopron megye üzemeinek felújított cseremotorral történő ellátása.
1949

1949

A Társaság jelenlegi székhelyén felavatják a Téti Mezőgazdasági Gépállomást.